- اندازه گیری و طراحی تیپ بندی اولیه:
طی درخواست مشتری، اندازه گیری و طراحی تیپ بندی درب و پنجره ها مطابق با نظر ایشان انجام میپذیرد.
- بررسی و صدور تائیدیه فنی قبل از طراحی درب و پنجره:
در این مرحله، امکان سنجی ساخت صورت گرفته و پروژه از نظر فنی بازبینی می شود.
صدور پیش فاکتور:
بر اساس اندازه گیری انجام شده، پیش فاکتور به صورت لیست آیتم یا ریز مواد مصرفی صادر میگردد.
- در صورت تایید مشتری و عقد قرارداد بر اساس تیپ بندی صورت گرفته، پروژه طی مراحل زیر ساخته و تحویل کارفرما می شود:
- پس از اطمینان از آماده بودن اندازه های درب و پنجره، اندازه گیری نهایی توسط کارشناسان به سا انجام شده و پروژه جهت ساخت ارسال می گردد.
- انجام مراحل اخذ مجوز ساخت و ارسال به تولید:
با توجه به اندازه گیری نهایی توسط کارشناس به سا یا کارفرما و اخذ تائیدیه مجدد ساخت از واحد فنی، طراحی نهائی ساخت انجام شده و پس از گرفتن تاییدیه های مالی و بازرگانی، جهت ساخت به سالن تولید ارسال میگردد.
- از زمان تائید نهائی کارفرما و اخذ مجوز ساخت، کارفرما میتواند کلیه مراحل تولید محصولات پروژه خود را به صورت مرحله به مرحله از واحد فروش درخواست نموده و فایل روند تولید را دریافت نماید.
- در صورت سفارش شیشه و توری از طریق شرکت به سا و با درخواست کارفرما کلیه مراحل سفارش گذاری، تهیه و ارسال به کارفرما اطلاع رسانی می گردد.
- تحویل پروژه:
پس از آماده شدن محصولات پروژه اعم از درب و پنجره، شیشه و توری و اخذ تائیدیه مالی، طبق هماهنگی قبلی با کارفرما، محصولات به همراه برگ خروج و تحویل پروژه برای ایشان ارسال و تحویل میگردد.
- مستدعی است کارفرما در صورت وجود مغایرت و یا معیوب بودن کالا از تحویل آن خودداری کرده و مراتب را به اطلاع شرکت برساند تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت پذیرد.
- برنامه ریزی و اجرای نصب:
با توجه به درخواست اولیه مشتری، زمان تحویل پروژه و همچنین امکانسنجی نصب توسط کارشناس به سا، واحد فروش و اجرایی شرکت، زمان و مدت نصب را به اطلاع کارفرما رسانده و در زمان مشخص شده، نصب پروژه انجام می شود.
- در تمامی مراحل نصب، کارشناس فنی این شرکت جهت نظارت بر اجرای صحیح اصول و قوانین در محل پروژه حاضر شده و نسبت به رفع نواقص و یا حل موارد فنی موجود اقدام می نماید.
- تحویل پروژه
پس از اتمام نصب توسط تیم اجرایی، شرکت به سا موظف به انجام بازدید نهائی از پروژه می باشد. لذا کارشناس و نماینده واحد نصب و کنترل کیفیت جهت ارزیابی نهائی و تهیه گزارش در محل پروژه حاضر شده و پروژه به کارفرما و یا نماینده ایشان تحویل می گردد. همچنین فرم نظرسنجی و ارزیابی شرکت توسط کارفرما تکمیل می شود.
- چنانچه در فرم ارزیابی یا رضایت مشتری موارد و یا نواقصی مبنی بر وجود مشکل در محصولات نصب شده و یا عدم رضایت مشتری از موارد مطرح شده وجود داشته باشد، به سا موظف است سریعاً نسبت به رفع آن و اخذ رضایتنامه مشتری اقدام نماید.
- چنانچه در فرم ارزیابی و یا رضایت مشتری، پیشنهاد و یا انتقادی شاخص و مفید بیان گردد، شرکت به سا در جهت تشکر و قدردانی از دقت مشتری محترم نسبت به تقدیر از ایشان اقدام خواهد نمود.
- واحد نظرسنجی موظف به اخذ گزارش و نظرات مشتریان در زمانهای تعیین شده در طول مدت گارانتی محصولات می باشد.
- ارسال فاکتور و صورتحساب نهائی:
پس از اخذ رضایتنامه و فرم تحویل پروژه، فاکتور نهایی تهیه و به همراه صورت حساب جهت اطلاع و در صورت نیاز تسویه حساب برای کارفرما ارسال می گردد.
- رگلاژ ثانویه:
شرکت به سا موظف می باشد نسبت به رگلاژ ثانویه محصولات خود حداقل 45 روز پس از اتمام نصب و بدون اخذ هرگونه هزینه ای اقدام نماید.
- شرکت به سا متعهد به انجام رگلاژ محصولات خود در دو مرحله خواهد بود.
- ارسال و تحویل ضمانت نامه و دستورالعمل نگهداری محصولات:
در پایان اجرای پروژه، ضمانت نامه محصولات مبنی بر گارانتی کیفیت بدون هیچ شرطی صادر و به همراه دستورالعمل نگهداری محصولات برای کارفرما ارسال می گردد.
ضمناً در این مرحله فرم نظرسنجی نهایی از مشتری اخذ میگردد.
- در کلیه مراحل از خرید محصول تا تحویل پروژه، کارشناسان به سا موظف به آموزش نحوه استفاده و نگهداری محصولات خریداری شده می باشند.
- چنانچه نگهداری محصولات مطابق با دستورالعمل ارائه شده برای مشتری مقدور نباشد، شرکت به سا می تواند در مراحل زمانی تعیین شده مطابق دستورالعمل در قبال اخذ هزینه سرویس اقدام نماید.